Reklamacje
W Maffati troszczymy się, abyś zawsze otrzymywała produkty najwyższej jakości. Jeżeli jednak napotkasz problem z zakupem, pomożemy Ci szybko i sprawnie rozwiązać sprawę. Możesz złożyć reklamację, przedtem jednak zapoznaj się z krótkim poradnikiem.
Czy produkt jest uszkodzony?
Jeśli nabyty przez Ciebie produkt posiada jakiekolwiek wady albo jeśli uległ uszkodzeniu, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie reklamacji za pośrednictwem e-maila. Aby usprawnić cały proces, zachęcamy do dostarczenia jak największej liczby szczegółów dotyczących problemu oraz dołączenia zdjęć 2-3 wadliwego towaru. Nasz dział reklamacji zajmie się tą sprawę, a odpowiedź przyjdzie w ciągu 14 dni. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Twojej reklamacji zaoferujemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
Czy zamówienie się nie zgadza?
Jeżeli otrzymałaś produkt inny niż zamówiony, bardzo przepraszamy za kłopot. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy z naszym Działem Obsługi Klienta, opisanie problemu i podanie numeru zamówienia. Będziemy wdzięczni także za zdjęcia produktu, który do Ciebie trafił. Dołożymy wszelkich starań, aby naprawić ten błąd!
Uszkodzona przesyłka?
Czy stan przesyłki budzi Twoje wątpliwości? Jeśli opakowanie jest poszarpane, dziurawe, zamknięte za pomocą taśmy albo posiada inne widoczne ślady uszkodzeń, gorąco zachęcamy do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera. Po jej otwarciu zweryfikuj, czy zawartość jest kompletna i w nienaruszonym stanie. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń poproś kuriera o spisanie protokołu szkody. Podczas wypełniania protokołu szkody prosimy uwzględnić informacje dotyczące uszkodzenia opakowania zewnętrznego i dokładnie opisać wszelkie zastrzeżenia co do stanu paczki. Ważne jest, aby zachować jedną kopię protokołu. Poinformuj nasz Dział Obsługi Klienta o zaistniałej sytuacji, przesyłając skan wypełnionego dokumentu oraz zdjęcia otrzymanej przesyłki i uszkodzonej zawartości.
Podstawy do reklamacji
Zanim zdecydujesz się złożyć reklamację, upewnij się, że ewentualne uszkodzenia nie wynikają z niewłaściwego użytkowania. Jeżeli istnieją przesłanki, że uszkodzenie powstało z winy producenta, masz prawo zgłosić reklamację przysługującą Ci z tytułu rękojmi. Istnieją jednak sytuacje, w których reklamacja może nie zostać uznana. Potencjalne powody jej odrzucenia to:
- zbyt późne zgłoszenie reklamacji
- uszkodzenie mechaniczne produktu
- naturalne zużycie produktu
- niewłaściwe dopasowanie produktu (np. rozmiaru)
- nieprzestrzeganie instrukcji prania/prasowania
- korzystanie z produktu niezgodnie z przeznaczeniem
- samodzielne dokonywanie naprawy produktu
- reklamowanie wady, o której sklep Maffati informował w momencie zakupu, np. poprzez zawarcie odpowiedniej informacji w opisie produktu